ТМ «BARISTI» розширила свій асортимент, запустивши на ринок України лінійку меленої кави. Це унікальна пропозиція в середньому ціновому сегменті, адже кава «бариста» - це 100% кращих зерен арабіки.
Продукт представлений в двох типах обсмаження, Віденському і Італійському, кожен з яких має свій особливий смак. Основний секрет вишуканості напою - в унікальному балансі між типом обсмаження, ступенем помелу і використанням високоякісних зерен арабіки.
Мелена кава «бариста» Віденська Обжарка »створена з суміші 100% зерен арабіки з високогір'я Центральної і Південної Америки і Східної Африки, які надають напою кислинку. Середня обсмажування зерен «Віденського» типу збагачує кави розкішним насиченим ароматом і збалансованим смаком, між гіркуватістю темного шоколаду і винною кислинкою. Середній помел зерен кави - ідеальний для приготування в крапельної (фільтр) кавоварці, турці або гейзерній кавоварці (мока).
Мелена кава «бариста» Італійська Обжарка »має в своєму складі 100% зерен арабіки з Південної Америки. Темна обжарка «Італійського» типу робить фото міцнішим, надає йому насиченого яскравого смаку з інтенсивним ароматом. Тонкий помел зерен кави найкраще підходить для приготування в чашці (найпопулярніший спосіб заварювання кави в Україні), в турці або еспрессо-машині.
Кава «бариста» в обох типах обсмаження позначена як «Вищий сорт», що згідно ДСТУ означає, що в складі продукту використано 100% зерен Арабіки (на відміну від іншого позначення «Перший сорт», яким маркується продукт зі 100% зерен робусти або суміші зерен робусти та арабіки).
Мелена кава «бариста» обсмажується, перемелюється і упаковується одним з найбільших незалежних виробників меленої кави в Європі - ЮСІС Кофі (Нідерланди).
Новий продукт представлений в 2 двох типах упаковки. Перший - вакуумний брикет 240г, що виключає контакт кави з повітрям для збереження смаку і аромату свежемолотого кави. Другий тип - пакет 70г, що захищає продукт від потрапляння повітря і також дає можливість пропонувати каву за більш доступною ціною за упаковку.
Запуск нового асортименту - це посилення іміджу і зміцнення нового бренду «Baristi» на українському ринку кави. Планується, що до закінчення 2017 року частка «Baristi» в сегменті меленої кави на ринку України складе 5%.
У травні 2016 року новий кавове напрямок під ТМ «Baristi» було відкрито в сегменті розчинної кави. Запуск показав успішність бренду. За 12 місяців продажі досягли 90-100 млн. Грн. Частка ринку розчинної кави для «Baristi» склала 2%, а знання торгової марки досягла 41%.
На сьогоднішній день ТМ «Baristi» в категорії розчинної сублімованої кави вже представлена на ринку Молдови. На черзі ринки країн СНД.
Серед планів на перспективу - запуск лінійки кави в зернах ТМ «Baristi».