Чай «Принцеса Нурі» - одна із знаменитих вже марок компанії «Орімі Трейд».
В основі концепції розвитку бренду лежить розуміння, що кожна жінка бажає радіти і дивувати оточуючих. Для цього їй пропонується трохи - всього лише заварити чашечку чаю «Принцеса Нурі».
Виробник бачить цільовою аудиторією цієї марки жінок від 25 до 35 років. Тих, хто хоче відчувати себе витонченими і жіночними. За даними експертів, чай «Принцеса Нурі» містить близько 35 відсотків екстрактивних речовин, що відповідає нормі.
На ринку присутні листової, гранульований і пакетований чай «Принцеса Нурі» добірних і високогірних сортів. Також є ароматизовані версії. Серед останніх чай з бергамотом, з ароматом лимона, полуниці, смородини, яблука і іншими.