Інформація
Пошук

Кава Лаваца

Lavazza має чотири виробничих підприємства в Італії і сім філій в Європі та Америці (Франція, Німеччина, Іспанія, Великобританія, Португалія, Австрія, США).Продукти Lavazza продаються в 80 країнах світу. У 2008 році компанія вийшла на індійський ринок завдяки купівлі контрольного пакету акцій групи Sterling Infotech group, якій належить мережа кав'ярень The Barista Coffee і торговельна мережа Fresh and Honest. У 2010 році товарообіг компанії оцінювався в 1,1 млрд євро.

Луїджі Лаваца ца  - італійський промисловець, який займався виготовленням і продажем кавових продуктів. Його бізнес почався в 1895 році в Туріні з одного невеликого бакалійної крамниці на вулиці Віа Сан Томазо, 10.

 

В даний час фамільним бізнесом Lavazza управляє вже третє і четверте покоління родини Лавацца.

Lavazza імпортує каву з усього світу. Географія поставок включає всі регіони вирощування кавового дерева: Південну Америку (Бразилію і Колумбію), Центральну Америку (Гватемалу, Коста-Ріку, Гондурас), Африку (Уганду), Азію (Індонезію та В'єтнам), Північну Америку (США і Мексику). Нагальна виробнича необхідність підштовхнула компанію до вирішення запустити проект Tierra - програму розвитку сільського господарства в Гондурасі, Колумбії і Перу. Вона спрямована на поліпшення якості  кави , умов праці працівників та якості навколишнього середовища в цих країнах. Згідно з результатами маркетингових досліджень, 80% італійських сімей-споживачів кави вибирають Lavazza. Тому слоган компанії - «Улюблений кави Італії». Сьогодні Lavazza пропонує десятки різновидів натуральної кави - ​​різного ступеня обсмаження, різним чином купажовані, меленого і в зернах.

Перейти до каталогу кави Лаваца.